GMS Racing team - Eschduerf: FIA Hill Climb Masters

vydáno 14. října 2014, autor Veronika Dittrichová, přečteno 3599x

Na závěr sezóny uspořádala FIA první ročník setkání pilotů závodů automobilů do vrchu.

GMS Racing team - Eschduerf: FIA Hill Climb Masters

Na sice krátké, ale perfektní trati, kterých bychom potřebovali v ČR alespoň pět, se sešla kompletní evropská špička. 

Perfektní propagace, live kamery a výsledky ukázaly, jak by měl být závod organizován. 

Z GMS Racing teamu jel do Lucemburska reprezentovat Českou republiku Miloš Beneš (Osella FA30).

Trochu nás zaskočilo, že se v pátek nemohli piloti seznámit s tratí (mohli pěšky), což byl pro Miloše na sobotní trénink a nedělní závod na trati, na které nikdy v životě nejel, značný handicap. 

V závodě se započítávala pouze jedna nejrychlejší jízda a ne součet obou jízd, jak to bývá v seriálu Mistrovství Evropy. 

V první nedělní závodní jízdě Milošovi nefungovaly pneu a Osella značně klouzala. Na druhou závodní jízdu se nasadila jiná směs a Miloš Beneš zajel čas 00:49.862 a vítěz v absolutní klasifikaci v rámci závodních aut s platnou homologací pro závody FIA Mistrovství Evropy Eric Berguerand zajel čas 00:49.113. Miloš Beneš se tímto časem umístil na 5. místě v absolutním pořadí. 

Ve skupině E2-SS a se ztrátou 115 tisícin vteřiny se umístil Miloš Beneš na 4. místě za Geoffrey Schatzem. Na 6. místě v absolutním pořadí se za Milošem Benešem umístil Christian Merli s časem 00:49.957.

Ze všech zúčastněných pilotů (včetně monopostů a speciálů nad 3.000 ccm - nehomologovaných pro závody do vrchu v rámci pravidel FIA pro Mistrovství Evropy) se Miloš Beneš umístil na celkovém 9. místě v absolutním pořadí. 

Za Milošem Benešem se umístil na 10. místě Christian Merli, na 11. místě Cyrille Frantz (Norma M20 FC V8-BMW 4.0) - 00:50.191, na 12. místě Sébastien Petit (Norma M20 FC V8-BMW 4.0) - 00:50.389. 

 

Race classifications

1. SCHATZ Nicolas             FRA     Norma M20 FC V8-BMW        00:48.344

2. MORAN Scott                 GBR     Gould GR61X-NME               00:48.587

3. BERGUERAND Eric          CHE     Lola B99-Cosworth               00:49.113

4. HALL Will                      GBR     Force wh-xtec-Nissan            00:49.180

5. FAGGIOLI Simone          ITA      Norma M20 FC-Zytec             00:49.233

6. HAUSER David              LUX      Wolf GB08F1 372                   00:49.372

7. WILLIS Trevor                GBR      OMS 28-RPE                        00:49.445

8. SCHATZ Geoffrey          FRA       Reynard 95D-Mugen             00:49.713

9. BENES Milos                 CZE      Osella FA30-Zytec 862           00:49.862

10. MERLI Christian          ITA         Osella Pa2000-HOnda 957    00:49.957

11. FRANTZ Cyrille           FRA       Norma M20 FC V8-BMW        00:50.191

12. PETIT Sébastien         FRA        Norma M20 FC V8-BMW       00:50.389

 

MEZIČASY:

Beneš Miloš - Osella FA30 Zytec  (CZE) - 00:49.862 :                       Interm. 1 - 00:18.366

                                                                                                  Interm. 2 - 00:16.088

                                                                                                  Speed   - 191,38

                                                                                                  Interm. 3  - 00:06.788

                                                                                                  Interm. 4 - 00:08.620 

FAGGIOLI Simone - Norma M20 FC-Zytek (ITA) - 00:49.233:           Interm. 1 - 00:17.483

                                                                                                 Interm. 2 - 00:16.546

                                                                                                 Speed   - 182,34

                                                                                                 Interm. 3  - 00:06.933

                                                                                                 Interm. 4 - 00:08.271

BERGUERAND Eric - Lola B99-Cosworth (CHE) - 00:49.113:            Interm. 1 - 00:17.820

                                                                                                 Interm. 2 - 00:16.230

                                                                                                 Speed   - 187,51

                                                                                                 Interm. 3  - 00:06.885

                                                                                                 Interm. 4 - 00:08.178

SCHATZ Nicolas - Norma M20 FC V8-BMW (FRA) - 00:48.344:        Interm. 1 - 00:17.028

                                                                                                 Interm. 2 - 00:16.107

                                                                                                 Speed   - 184,45

                                                                                                 Interm. 3  - 00:06.903

                                                                                                 Interm. 4 - 00:08.306

 

Na mezičasech je vidět, kde se u Miloše Beneše stala chyba. Bylo to hned v prvním úseku (Interm. 1). To způsobil špatný výběr pneu pro první závodní jízdu. Ve druhém a třetím úseku byl Miloš Beneš rychlejší než Simone Faggioli a Eric Berguerand a ve čtvrtém úseku ztratil Miloš Beneš už jen minimum.  

Ztráta na Simone Faggioliho ve čtvrtém úseku byla menší než zisk v součtu druhého a třetího mezičasu (Interm. 2 a 3). Za povšimnutí stojí průběžný top speed Miloše Beneše.  

Nejnovější články z kategorie

Související obsah

    Žádný přidružený obsah

Komentáře

logo

Registrované periodikum Státní technické knihovny pod ISSN 1801-1608
provozovatel & © 2012 milan schembera.cz a jiří koubek

Všechna práva vyhrazena

Jakékoliv užití obsahu, a to včetně převzetí článků, je bez souhlasu provozovatele zapovězeno, platí tu autorský zákon. Provozovatel si vyhrazuje právo zveřejnit pouze to, co sám uzná za vhodné a není povinnen se komukoli zpovídat, jelikož je tento portál v soukromém vlastnictví. Tento projekt NEBYL financován z prostředků Evropské Unie.

Kontakt na redakci  |  Máte zájem o inzerci, reklamu nebo námět na zlepšení?

schembera.cz repro dtp dovrchu.cz